THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

zaterdag 8 mei 2010

vakantiebudget verkleiner

Misschien een beetje een rare titel maar hierbij de uitleg. Gistermiddag kon ik namelijk mijn “nieuwe” auto ophalen bij de garage.. En ik ben er helemaal happy mee. Jemig wat een luxe en wat een auto… Maar hierdoor wordt wel mijn vakantiebudget dus verkleind.. Helaas moet ik dus volgend jaar nog maar een keer naar Amerika..

 nieuwe auto

nieuwe auto1

nieuwe auto2

Er zit echt van alles op, als ik ga rijden gaan de deuren op slot, airco is voor de bestuurder en passagier apart regelbaar, mijn verlichting gaat automatisch aan, lederen stuurwiel, electrisch bedienbaar schuif/kanteldak, enz enz. Natuurlijk weer een Mickey Antennetopper erop en knuffels op de hoedeplank.. Dit is weer mijn auto.

5 opmerkingen:

  1. mooie auto !! veel rijplezier ermee.

    Groetjes
    Roberto&Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow , dat is een gave bak, en wat een luxe met die airco e.d.... Heel veel rijplezier met de Peugeot. Enne die kleur staat hem/haar erg goed!

    Groetjes,

    Rick & Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. thnx ja het is echt een toppertje.. staat ook bijna 16000 op de teller ook dus..hij voelt nieuw.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke wagen zeg. Vooral dat dak. Kan dat ook afgesloten worden, ik bedoel blinderen?

    Enne verplicht terug naar usa geen problemen mee hoor, hihihih

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zoww hee, mooie kar en nog een Franse ook :)

    Groetjes & veel veilige kilometers,
    Pieter & Petra

    BeantwoordenVerwijderen