THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

woensdag 7 juli 2010

Het is gelukt!!!!

We hebben de Complimentary Upgrade gehad naar een 1 bedroom Deluxe Villa .. Eigen keuken, afwasmachine,  jacuzzi, inloopdouche, wasmachine, droger en wat nog meer. WHOEHOE..

Van 23 september tot 1 oktober zal ons verblijf dus op Old Key zijn en niet in Port Orleans French Quarter.

 

OLw-pool

Het zwembad met Sandcastle glijbaan

Okw-Master-bath 

Badkamer met Jacuzzi

okw buitenkant

de buitenkant van een OKW  verblijf

 

Kortom ik denk dat we ons wel gaan vermaken deze 8 nachten en daarna hebben we nog 13 nachten in een leuk ander hotel. En de vakantie word weer top

Hou jullie van de verdere organisatie op de hoogte als er weer wat te melden is.

3 opmerkingen:

  1. Helemaal top, je lol komt er vanaf !!
    Het ziet er geweldig uit hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker hoor ! Niet verkeerd, ik dacht dat ik zo goed was in Upgrades regelen ... ;-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat ziet dat er allemaal mooi uit zeg!!, Ik kan me voorstellen dat je het hier wel uit houdt:-)
    Have Fun

    BeantwoordenVerwijderen