THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

woensdag 6 oktober 2010

Dag 13 5 oktober lekker dagje

Vanacht weer gebeld door het onbekende nummer maar gelukkig had ik mijn telefoongeluid uit staan.
Toch maar even naar het nummer gebeld..beetje nieuwsgierig. Het was de garage, had een afspraak gemaakt voordat ik op vakantie ging en mijn ouders hebben de auto weggebracht....Nou ja die bellen niet meer gelukkig haha.

Eerst hebben e ontbeten in het hotel een verse zelfgemaakte wafel en vers fruit. Spullen opgehaald
in de kamer en naar Universal gereden. Daar 15 dollar betaald, de auto geparkeerd en richting Islands of Adventure gelopen. We konden zo naar binnen en natuurlijk gelijk baar Harry Potter gelopen. Met 30 minuten wachttijd zijn we in de rij gaan staan en we waren eigenlijk zo aan de buurt en wat was het een gave rit.

Op naar de dino's en we zaten voorin....dus nat haha, dan maar gelijk naar Popeye. EH nou ja nat was ik maar nu kon ik mezelf uiwringen. eerst maar even opdrogen als de zon achter de wolken vandaan wil komen. De voorkant was redelijk droog maar de achterkant nog zeiknat. Toch maar doorgelopen en onder het genot van een cookie dough dippin'dots de achterkant een beetje laten drogen. Spiderman gedaan en toen richting de uitgang maar niet voor we een cinnabon hebben gegeten.

we zijn naar het winkelcentrum voor Prime gegaan en daarna naar Prime en we hebben allebei weer wat gekocht. De volgende Mall op het programma was die van de Millenia. EErst wat gegeten bij de Cheesecake factory en jammie jammie jammie wat was dat lekker.. BBQ Salmon en een cookie dough cheesecake stukje. Lekker maar veel te veel...bommetje vol zijn we de winkels gaan bekijken en niks gekocht deze keer wel leuke dingen gezien.
Terug naar huis en tv aan en blogje schrijven.
Morgen staat Clearwater en omstreken op het programma, in ieder geval waarschijnlijk de Little Toot om dolfijnen te kijken verder zien we wel







4 opmerkingen:

  1. Petra volgt jullie dagelijks, ik heb even een week bij moeten lezen maar ben nu weer helemaal op de hoogte van jullie avonturen. Gelukkig hebben jullie inmiddels een andere kamer gekregen dus de nachtrust is weer verzekerd.

    Als Petra die Cinnabon Roll ziet wordt ze denk ik helemaal gek, ze heeft vorige week in de Florida Mall staan twijfeleen of ze er een zou nemen,maar dus niet gedaan...

    Wij zijn benieuwd hoe jullie de trip met Little Toot zullen gaan ervaren, dus kijken uit naar de volgende update ;-)

    Mijn updates willen nog niet zo lukken trouwens..

    Groetjes,
    Pieter & Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een erg goede wachtrij van maar 30 Minuten!!
    Dat is nog eens prettig, en het eten bij de Cheese Cake we krijgen heimweee..

    Jullie gaan naar Clearwater de Little toot doen, helemaal te gek. Ik hoop dat jullie onwijs veel dolfijnen zien, en ons kunndn verblijden met een paar foto's ....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 30 min maar! niet te geloven dat nog maar een paar maanden geleden deze wachtrijen 8 uur duurde !!!! :) ongelofelijk als je erbij stil staat.

    wat een lekkere foto's! ik krijg er het kwijl van :)

    veel plezier om dolfijntjes te spotten !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. kijk, mysterie van de geheimzinnige beller gelukkig ook weer opgelost. Komt nachtrust alleen maar ten goede. En in de Popeye kun je inderdaad behoorlijk nat worden, waren wij ook weer even vergeten.

    BeantwoordenVerwijderen