THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

woensdag 29 september 2010

dag 6 28 september regen en ....tornado's?

Vanochtend weer een vroege dag om 8 uur hebben we een reservering bij Cape May. Dit is een character breakfast met Goofy, Minnie en Donald in surfer/beach outfit.
We waren lekker op tijd en kregen een beeper mee maar voor we zaten ging die al af.
Werden naar een leuk tafeltje gebracht en onze serveerster Ingrid kwam snel met de uitleg over hoe en wat bij Cape May. Omdat er nog geen character in de buurt was maar een ontbijtje gehaald met vers fruit en worstjes. Goofy was onderweg en dus met hem op de foto. hierna ook nog een bordje yoghurt gehaald met aardbeien en banaan en nog wat vers fruit. Minnie en Donald kwamen oook nog langs en nog even een cinnamonbroodje en danish gehaald. Het wordt een beetje eentonig maar ook dit was weer jammie.
Nog even door het winkeltje van het hotel gelopen en daarna naar de auto...pff ook nu is het weer heet. De auto naar wederom Epcot gestuurd om naar Soarin te gaan. Heleen heeft voor ons fastpassen gehaald en ik ging even de winkel in om Crocs te kopen.... Van gister blaren overgehouden onderop mijn kleine teentjes en dus moesten ze ruimte hebben. Leuke gevonden en afgerekend. andere schoenen in een locker gedaan en eerst naar Missin space gegaan...de groene milde variant. Testtrack was de volgende en zijn we via de single rider line gegaan... hoefde we niet zo lang in de rij te staan en ook dat voorfilmpje niet te zien. Heleen zat 1 auto voor mij en ik had die daarna.

Even een plaspauze ingelast en was het eigenlijk al tijd voor Soarin maar we waren toch dicht bij Spaceship Earth dus die eerst maar. Op naar The Land en binnen no time zaten we in Soarin op rij drie met de bungelende voetjes. Nou maakt me dat niet uit want Soarin is niet mijn Favoriet (hoef niet perse erin)

Worldshowcase wordt hierna onveilig gemaakt en we beginnen bij Canada en doen da gelijk maar de film..nog nooit gedaan en zal ook niet meer gebeuren.. Leuk maar 1 keer is genoeg. Engeland nog in en op de foto met Pooh en Tigger. Frankrijk is de volgende en WHOEHOE daar staat Marie... Hier moet ik natuurlijk mee op de foto en gelukkig is de lijn niet lang en zijn we zo aan de beurt. De film van frankrijk gezien en winkels in.. hier hebben ze allerlei dingen van Marie... die natuurlijk mee moeten.
Verder naar de volgende landen en uiteindelijk bij china wat gaan eten. Orange Chicken via de Dinningplan.. het was te doen maar heb lekkerder gegeten. De lucht was al grijs aan het worden en hier en daar barste het onweer los. Ook af en toe een goeie windvlaag. Nou ja wij zaten toch droog, niet veel later echt noodweer en het iedereen rende overal naar binnen. Toen het iets minder was zijn wij overgerend naar de winkel. Na een tijdje heb je die ook wel gezien en ja wat dan. Nog even een plaspauze dan maar en toen het iets minder regende zijn we toch maar richting de auto gelopen. Eerst mijn andere schoenen nog halen en doorlopen... we waren wel aardig nat maar zaten weer binnen. 5 minuten later waren we thuis en heb ik even met mijn voetjes in het bad gezeten. TV aan met het weer want eigenlijk Illuminations en ik moet mijn aankopen nog ophalen.
Op tv is echter voor Osceola County een tornado waarschuwing van kracht. Nou zitten we niet in die County maar is deze niet ver weg. Niet veel later komt er weer een verschrikkelijke bui en straks gaan we maar even kijken hoe en wat. Morgen zal ik nog een aanvulling van de avond doen.
Mijn spullen heb ik iinmiddels opgehaald in Epcot en nu kunnen we bedenken of we wel of niet Illuminations gaan doen of als het heeeeeeelllllll hard regent dan word het wat anders.





2 opmerkingen:

  1. Wat een lekkere dag hebben jullie gehad, wel jammer dat het is gaan regenen. Soarin is voor mij wel een must do attractie in Epcot. Ik vind het helemaal gaaf..

    Nou ik ben benieuwd of jullie Illuminations nog gedaan hebben ...

    Groetjes

    Rick en Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zei het tegen Heleen ook al, weer een hele leuke dag.
    Ik ben benieuwd wat jullie morgen gaan doen.

    BeantwoordenVerwijderen